Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok elsőként értesülni különleges sétáitokról és akcióitokról?

Iratkozz fel a hírlevelünkre itt, kövesd Facebook-oldalunkat és honlapunkat, így biztosan az elsők között értesülsz a kedvezményekről. Ha mégsem szeretnél több hírlevelet kapni, bármelyik levél alján a megfelelő hivatkozásra kattintva tudsz leiratkozni.

Tudok jegyet vásárolni a helyszínen?

A Sétaműhely honlapján tudsz jegyet vásárolni bankkártyával vagy banki átutalással. Online bankkártyás fizetés esetén átirányítunk a Barion fizetési oldalára, ahol a bankkártyád adatainak megadásával tudsz biztonságosan, egyszerűen és gyorsan fizetni. A Barion a számtalan, webshopokban használt fizetési kapu egyike, amiről több információt ide kattintva találsz. Banki átutalás esetén a visszaigazoló e-mailben elküldünk minden szükséges információt az utaláshoz. Utalni saját netbank-fiókodból tudsz, vagy személyesen készpénzbefizetéssel a számlavezető bank bármelyik fiókjában.

Lehet SZÉP-kártyával fizetni?

Igen, OTP és K&H SZÉP-kártyával lehetséges a fizetés. A megrendelt termékeket előlegfizetéssel lehet rendezni, ami az OTP vagy K&H SZÉP-kártya ügyfélportálon vagy a mobilalkalmazásból indítható. A rendelés leadásakor minden szükséges információt elküldünk e-mailben.

Hogyan tudom a sétán igazolni, hogy megvettem a jegyet?

A vásárlással megkapott adatokat mi elküldjük a sétavezetőnek, aki azonosítani tud név, e-mail és kód alapján. A biztonság kedvéért ezek legyenek nálad a sétán.

Mit tegyek, ha elkéstem a találkozási pontról és nem találom a csoportot?

A sétavezető a program kezdete előtt 10 perccel érkezik a helyszínre. A sétát pontosan indítjuk, ne késs el! A csoport még kb. 10 percig a helyszínen marad, így addig könnyen tudsz csatlakozni. Ha nem találod őket, telefonon tudsz segítséget kérni (+36704086888), de kezdés után a program színvonalas megvalósítása érdekében a sétavezetőt mi sem zavarjuk.

Nem tudok elmenni a sétára. Elveszett a pénzem?

Ha előre jelzed nekünk az info@setamuhely.hu-ra küldött e-mailben, akkor a jegyet egyszer, díjmentesen átfoglaljuk az eredeti program egy későbbi időpontjára. Ugyanebben a levélben írd meg nekünk azt is, hogy melyik időpontot választottad.

Honnan indul a séta? Hol végzünk?

A sétára vonatkozó információkat a honlapon találod meg az egyes séták leírásánál, a fotó alatt.

Alkalmas-e az adott séta gyermekeknek?

Családi kalandsétáinkat és ifjúsági sétáinkat kifejezetten gyerekes családoknak ajánljuk. A többi sétánk inkább felnőtteknek szól, de ha mégis hozod gyermekedet, akkor 6 éves kor fölött diákjeggyel vehet részt a programon. A séta témája és leírása alapján döntsd el, hogy megfelelő-e a program gyermeked számára. A családi programokra 5 éves kortól kell jegyet venni. 5 év alattiaknak a részvétel ingyenes.

Mit jelent a családi kalandséta, milyen korosztálynak ajánljuk?

A családi kalandséta olyan program, amin a különböző korosztályokat különböző feladatokkal, vetélkedőkkel, történetekkel tanítjuk és szórakoztatjuk. Mindegyik korosztálynak ajánljuk, hiszen az a célunk, hogy minden generációnak tartalmas kikapcsolódást biztosítsunk. Ezeken a sétákon a kisebbek játékos feladatokat oldanak meg, amíg a nagyok érdekes történeteket hallgatnak.

Akadálymentes a program?

Ha igen, jelezzük a séta leírásánál, hogy akadálymentesen vagy babakocsival látogatható. 

Kutyát hozhatok?

Ha igen, a séták mellett feltüntetjük, hogy kutyabarát.

Fotózhatok a sétán?

Természetesen minden sétánkon fotózhatsz, de ha felismerhető képet készítesz bárkiről, az illetőtől kell engedélyt kérned arrra, hogy közzétedd valamilyen közösségi felületen.

Pihenő és mosdóhasználat

Három óránál hosszabb sétáinkon mindig biztosítunk pihenési lehetőséget és mosdóhasználatot.

Az időpont, amit kinéztem, betelt. Van lehetőség mégis csatlakozni?

A séta minőségét biztosítjuk a meghatározott csoportlétszámmal. Ha egy betelt sétára visszamondás érkezik, a felszabadult helyeket megnyitjuk a honlapunkon, ezért kérjük, kövesd figyelemmel az oldalt és választott sétát!

Rossz idő esetén is megtartjátok a sétát a honlapon közzétett időpontban?

A Sétaműhely garantált programokat szervez, amiket mindenképp megtart. Rossz idő esetén képzett sétavezetőink ügyelnek arra, hogy több időt töltsünk védett, fedett helyen.

Mi történik akkor, ha egy séta mégis elmarad?

Nagyon ritkán – például extrém rossz idő vagy betegség esetén – előfordul, hogy egy séta elmarad. Ilyen esetben a jegyek árát kérésre visszatérítjük, vagy a jegy beváltható egy későbbi időpontra. A sétálókat e-mailben értesítjük a tudnivalókról legalább 24 órával a tervezett program előtt.

Valaki csatlakozott a sétálók sorába, mit tegyek?

Kérjük, hogy jelezd a sétavezetőnek!

Mi a különbség Sétajegy és Sétautalvány között?

A Sétajegy a honlapon kiválasztott sétára és időpontra megvásárolt jegy. A Sétautalvány egy keretösszeg (4000, 5000 vagy 10000 Ft-os címletben), ami bármelyik programunkra szabadon beváltható a vásárlástól számított 1,5 évig. A Sétautalvány nem névre szóló, így tovább is ajándékozható, elektronikus és nyomtatott formátumban rendelhető. Az elektronikus Sétautalványt a megrendelést követően 24 órán belül küldjük a rendeléskor megadott e-mail címre. Nyomtatott utalványt postai kézbesítéssel lehet rendelni, valamint nyitvatartási időben az Írók Boltjában személyesen megvásárolni.

Milyen lehetőségeid vannak, ha Sétautalvány tulajdonosa lettél?

Az utalványt felhasználhatod, amikor sétajegyet vásárolsz a honlapunkon. A beváltás módját az utalványon megtalálod. Az esetleges különbözetet a fenti fizetési módok valamelyikével rendezheted. A Sétautalványok privát túra megrendelésére nem érvényesíthetők.

Mi az a privát túra?

A privát túrát egyedi megrendelésre szervezzük és bonyolítjuk le. A megrendelő szabja meg, hány fős lesz a csoport, hiszen kizárólag az általa meghívottak vehetnek rajta részt. Privát túrát 135.000 Ft-tól szervezünk, de az egyes programok ára eltérő, ezért kérjük, érdeklődj a pontos árról, valamint az egyedi kérésekről és részletekről is. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon!

Kiknek ajánljuk a privát túrákat?

Mindenkinek, aki saját társaságban szeretné felfedezni a város egy különleges részét. Iskoláknak rendhagyó tanórára, osztálykirándulásra, cégeknek csapatépítés céljára, leány- és legénybúcsúra, de családi, baráti társaságnak (pl. szülinapi programként) is remek ötlet.

Miért nem tudom érvényesíteni a promóciós kedvezményét?

Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen, mire vonatkozik az akció, mert előfordulhat, hogy olyan termékre szeretnéd beváltani a kupont, amire nem érvényes.

Akciót hirdettetek, mire vonatkozik?

Minden akciónk esetében feltüntetjük, hogy az a Menetrendben meghirdetett, szabadon foglalható sétákra vonatkozik-e (és ha igen, hogyan használható fel), vagy Privát túrák megrendelésére.

Mikor és hogyan tudok kérdéseimmel a Sétaműhely kollégáihoz fordulni?

Ha a GYIK-ben nem találtad meg a választ, írj nekünk e-mailt az info@setamuhely.hu címre, vagy hívj minket a +36704086888 telefonszámon (hétfőtől péntekig 10-16 óráig). Szombaton és vasárnap a séták kezdete előtti 1 órában ügyeletes kollégánkat keresheted telefonon (+36704086888).